01 febrero 2008

catarroja té blogosfera

És un fet i és lliure. Ha crescut en no res i des d'ací volem que dure i molt. La fa gent del poble i parlen del poble. A uns els agradara més, a altres menys i altres gens ni miqueta, però complix amb els requsits del fenòmen blog. Es troben uns als altres, aporten temes i inquietuds i els usuaris participen. Jo diria que cap tot el poble, mira si la tire llarga.

Ja erem molts els que pensavem que Catarroja estava abocada a convertir-se en una ciutat dormitori víctima de l'especulació, i resulta que està ben desperta. Com diu la cançoneta "el Micalet si no ha caigut encara està dret".

De la blogosfera catarrogina participa gent amb noms i cognoms i també amb malnoms, estudiants, associacions, partits polítics i clubs esportius. I més que ho faran, escriuran del poble, per al poble i per als que no són del poble. Escriuran de les seves professions, de les seves coses i aficions.

I no m'agradaria que passara, però és un dels perills del blog, que la gent prompte s'avorreix o pensa que ningú li llig o simplement veu coberts uns objectius, polítics diguem per cas. Tot és més que aixó i crec que un bon grapat de gent ha descobert que ser blocaire és molt sa.

Em ve ara al cap quan Catarroja es va convertir en una de les primeres ciutats infoville. Aleshores qualsevol per un preu raonable va adquirir un ordinador i conexió a internet. Això què era? Em disculpen, jo mai ho vaig tindre massa clar. Però açò d'ara crec sí. Mira ara, mira:

::Samaruc li trau el suquet a l'allipebre catarrogi.
::Gent de l'institut conten les seves Andanzas en grupo.
::Qui estarà darrere i ens informa des de Catarroja Blog.
::Algú ens farà el clipping de notícies del poble en Info Catarroja.
::Podem conèixer de primera mà les accions del colectiu Salvem Catarroja.
::Jesús Monzó, l'actual regidor del Bloc, té sempre la finestra oberta.
::Xavi ho veu tot des de Els nuvols de l'àtic, però pendent de l'actualitat.
::El blog d'Esquerra Unida de Catarroja està una miqueta parat...
::El de Paco López amaga autèntiques joies del cine i m'agradaria que tornara.
::El club de bàsquet Berenguer Dalmau ens manté al dia cada jornada.
::El meu, on estàs.

I pot ser em deixe algun per arreplegar, i els que segur estan per vindre...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Sembla que aquests darrers mesos la blogosfera catarrogina s'està animant, ja que no era normal la sequera que patia el nostre ciberespai, comparable a la manca permanent de mitjans de comunicació específicament locals. Esperem que les darreres iniciatives que s'estan desenvolupant arrelen i tinguen continuïtat, tant pel que fa als blogs personals, com els informatius. Almenys, podem dir que som uns dels pocs pobles que gaudim d'un confidencial com L'allipebre, gènere que al PV no té pràcticament exemples.
En tot cas, aprofite per felicitar-te de nou pel teu blog i, sobretot, per l'esforç d'actualitzar-lo quasi diàriament. Hauré de prendre nota...

Samaruc dijo...

el teu blog, tio, està perquè ha d'haver de tot: bous i musiqueta rara, com em digué un regidor l'altre dia ;) (ja et diré qui)

no coneixia info catarroja i em sembla una gran ferramenta de treball.

bien por ellos!

qui està darrere de catarroja blog, pense esbrinar-ho ben prompte i t'ho contaré.

parlem!

Unknown dijo...

no sé si vull saber qui és eixe regidor. llàstima, no s'ha donat compte que ell és el regidor, membre d'eixe discreta fauna de 21 membres que somia tota ella en pujar i baixar l'escales del "ajuplament" fet Déu sap què.

Ells sí que estant per que ha d'haver de tot, amic samaruc. fes-li arribar el meu missatge.

ja parlem.

EU dijo...

Fa uns díes actualitzàrem el bloc d'EUPV de Catarroja.
Esperem tindre-lo viu però que molt viu.
Enhorabona a "Cornadas para todos" i a tota la blogosfera catarrojina.

http://eucatarroja.blogspot.com