Páginas

10 septiembre 2008

la mala 'experience' del valencia



Es veia vindre. La 'Valencia Experience' anava a ser una esopegada més que anava a acabar com el ball de Torrent. El nostre particular Testigo Accidental ens possà damunt la pista amb un gran post que ja va titular allà per maig "Ojo con la experience". Val la pena llegir-lo ara per a comprendre el que ha acabat passant.

'Valencia Experience' per no tindre, no té ni pàgina web. Clar, és una empresa creada fa cinc mesos amb la intenció d'organitzar eixos grans esdeveniments tan de moda a la ciutat de València i fa quatre li va prometrer a Valencia Club de Futbol 6 milions d'euros (3,5 rebia de la marca Toyota per temporada). D'on anava a treure eixa pasta la nova empresa? Hui podem dir que ni ells ho sabien.

Però, qui són ells, els de la 'Experience'? Esta empresa només ha tingut un cap visible, el de Vicente Sáez-Merino. La resta s'han tapat darrere "d'un grup d'empresaris".

Ara, al no vore el VCF ni un duro, tenim la demanda, que ha tardat molt menys del que esperavem.

PD: Serà que els grans fastos no són tan rendibles com ens volen fer creure o és que la tortà no dóna per a tots?

1 comentario:

  1. "per no tindre, no té ni pàgina web..." En els dies que corren eixa és la frase més adequada, eixa.
    Jo també em vaig quedar flipat amb la vista de Tur.

    ResponderEliminar

comenta si te apetece