07 julio 2009

cornadas para todos al pica'm (i moltes gràcies)

M'ha avisat Tona, a quin no tinc el plaer de conèixer, per correu que el meu blog ha estat citat al Pica'm. No vaig a negar estic emocionat perquè seria fals. L'article, Ètica i estètica, l'ha escrit Pica Panter i diu coses que em fan un poc de vergonya, però moltíssimes gràcies per tot allò que dius i al temps aprofitar per dir-li alguna coseta a Camps. Ell s'ho mereix molt més que jo.

Ahí va l'article:

A mi l’afer Camps m’ha fotut un article. Jo volia parlar de José Tomás i per exigències de direcció em costa parlar de l’imputat. I per què José Tomás?. Doncs perquè sóc un addicte al blog d’Andrés Verdeguer i a mi tot això del bou em recorda una etapa de la meua vida en què em guanyava les garrofes de picador a la plaça de bous de la ciutat de Mèxic.Ja sé que això de les corregudes no és gens popular entre la intel·lectualitat valenciana però jo quan llig el blog Cornadas para todos tinc com una pujada de llet. Em recorda la meua joventut i les magnífiques cròniques que escrivia un artista de la lletra que responia al nom de Joaquín Vidal. I per cert, Andrés, tu que saps d’estes coses, què collons passa amb la mòmia del Molés que per no perdre el costum del grup al qual treballa es dedica a silenciar tot allò que no pot mangonejar. Qui no recorda els programes i articles contra el Ponce? Bé ja m’ho contaràs.
I tornem al tema que ens ocupa, Camps, perquè l’altre tema del dia, el quillo Ronaldo, està mort i pelat. Camps, carinyet, per ètica has de dimitir i per estètica no cal que et conte. S’ha de ser capullo perquè t’agafe el bou per uns vestits de Milano. Si és que no sembles valencià, hòstia! Als valencians en va més l’estètica del Jean Paul Gaultier o la Mayrén Beneyto.

4 comentarios:

Juan E. Tur dijo...

Enhorabona amic.

Xavi dijo...

Enhorabona igualment! I una cosa que volia comentar-te de fa temps. Quan veig una notícia sobre el José Tomás, a banda de l'ambient fan que el rodeja, sempre hi ha alguna enganxada que per poc el mata. I sempre em pregunte: ¿el bou l'agafa perquè arrisca molt o perquè el torero no està al seu lloc? En fi, digue'm tiquismiquis...

Unknown dijo...

Xavi, diuen que l'obligació del bou és agafar i la del torero, que no l'agafe. Jo no estic d'acord amb la primera, el bou simplement té que embestir i defendre atacant la seua vida, encara que també pot ser manso i fugir fins i tot botant al carreró.

Normalment casi totes les enganxades són culpa del propi torero. El bou normalment avisa abans d'agafar-te o t'agafa per la propia entrega del torero quan el veu.

De les enganxades que va patir JT en Barcelona l'altre dia les dos són culpa d'ell. La primera per perdre-li la cara al bou i la segona per arriscar per a on el bou tenia més perill i per on ja l'havia avisat.

Unknown dijo...

i gràcies als dos.