23 mayo 2008

estic avorrit

Ho he descobert: estic avorrit. Ahí està el PP despullant-se en public i es que consta montar un post per no fer més sang. Tu vols, però no vols i al cap i a la fi ja ni saps allò què vols. I ho vas deixant. Perque per a què, si en compte de donar llum donarem fum. Més encara. Cansat de la manipulació evident en el dia a dia del govern valencià dedicat a girar el cap quan les coses venen tortes i amb l'única intenció d'eixir ben guapos en la foto (sempre envoltats pels millors decorats), ja no m'ix un altra que dir "estic avorrit" quan em trobe declaracions del secundari de Camps o 'segundo hombre más fuerte' del govern valencià, Vicent Rambla, repetint la cançoneta de sempre en la que es resumeix la política valenciana; molt de victimisme i esdeveniments amb altes dosis de glamour, pompa i boato.


AVE. Per les obres de l'AVE, precisament, a la V-30 esta nit no he pogut prendre l'eixida de Benetússer i Catarroja i m'han desviat per l' Avinguda del Cid. Ara, els valencians en poc més d'un mes anirem més que l'AVE per eixe magnífic circuit urbà, tan necessari i on imagine també aniran al tall-al tall nit i dia. I com per l'aixeta de tots els valencians ix l'aigua només puc pensar que el govern valencià no té ni idea de quines són les necessitats de la majoria dels valencians. Però el que sí que sap molt bé ens fer-nos creure allò que els interessa a ells.

No hay comentarios: