12 junio 2008

algecampus: l'altra campus party


Personalment, no deixa de sorprendrem la normalitat amb la que el fenòmen blog parla/escriu continuament d'ell mateix, de xarxes i més xarxes socials i de tot allò que ofereix internet i el seu voltant. És com si es passaren el dia mirant-se el melic continuament.

Enguany es celebra l'edició número dotze la Campus Party de València, un esdeveniment que ja coneixen tots i que jo crec que no soportaria per l'elevat grau de friquisme per metre quadrat (amb perdó). Però, enguany també, tira endavant altre festival que té a internet com gran protagonista i ho fa molt prop de la ciutat, concretament a Algemesí. El seu nom és Algecampus i ja calfa motors amb web oficial i tot.

Diuen que es celebrarà entre del 18 al 21 de setembre, just el primer cap de setmana de la Setmana de Bous. Tradició, modernitat, i per damunt de tot, festa, molta festa, a Algemesí.


PD: I Catarroja què fa?

1 comentario:

Boskyman dijo...

Hey, que jo ja vaig a l'Algecampus!!

Fa 15 dies que estic inscrit, pero tinc uns dubtes i no hem puc fer amb ningú de l'organització! Será per les vacances?

El tema es que soc d'Alginet, a 6km d'Algemesí, i tinc moltes ganes de que es cosolide una bona Lan Party tan aprop de ma casa. Espere que tot vaja bé i vullgam repetir a l'atre any.

Mentre intente ficarme en contacte amb l'organització, si algú llig açò i va també, que diga alguna cosa!! Que estic fart de no vore ambient!!

Salut a tots!