18 septiembre 2008

per cert, a catarroja són festes!



Poca vergonya la meua no haver dit res encara de les festes del meu poble. Enguany m'he proposat anar a dotorejar la cavalcada de Sant Miquel i un any més ja sé que em quedaré sense vore la desfilada dels moros i cristians. Sí, no l'he vist mai. I per més que busque i rebusque al llibret i a la Festi Agenda, no trobe eixe ple municipal extraordinari que s'ha convocat demà divendres a les nou del matí. Això té que ser molt millor que El Arrebato, Orozco i Cheno junts. Encara que ja dic que tampoc aniré.

Que tots, catarrogins i catarrogines, tinguem bones festes!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

i no feu bous?

Unknown dijo...

q va! a mi no és q m'apasionen, però en catarroja no hi ha tradició de bou al carrer.

I millor així perque els q es creuen amos de l'esquerra catarrogina són més antis q altra cosa.

A catarroja ni bous ni rock & roll... un desastre de festes

Anónimo dijo...

Pos vaya, aci dalt diem que si no hi ha bous no hi ha festa ;).

De totes maneres i com a apassionat que soc de la festa en bous en totes les vessants, trobo curiós que a Catarroja no en feu quan no esteu tan lluny de pobles on se'n fan com Picassent, Albal o Silla. No teniu fotos velles d'alguna vaqueta pel carrer?

Pel que fa al rock'n'roll, jo que soc mig folki que t'he de dir, si teniu a Miquel Gil!. Ara que el seu format no és pa contentar les masses en una festa popular. Pos res a xalar el que se pugue i si no a Algemesí (jo a Peníscola i les vaques per la platja).